
شرکت تمیم زرفام مشرق زمین تحت برند تجاری ساریج با مدیریت آقای احمد جهانشیری فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است. ما در ساریج با تکیه به ارزشهای اعتماد و کیفیت همواره در تلاش برای بهبود خدمات به مشتریان وفادار خود هستیم. ارتباطات ما با سایر کشورهای دنیا در طی سالها به تدریج گسترش یافته است و هماکنون در بیش از ۲۰ کشور دنیا برند ساریج نامی آشنا در مارکت زعفران است. با توجه به اینکه تمامی مراحل فرآیند تولید زعفران از کشت و فرآوری تا صادرات، تحت نظارت مجموعه ساریج انجام میپذیرد، لذا با بهترین کیفیت و مطلوبترین قیمت به دست مصرفکننده خواهد رسید. این امر همچنین باعث ایجاد اشتغال برای حدود ۲۰۰۰ نفر در خراسان میگردد. شرکت زعفران ساریج دارای زمینهای ارگانیک و غیرارگانیک میباشد و از هر دو نوع این زمینها بیشترین میزان بهرهبرداری را انجام میدهد.. در سالهای اخیر ما در ساریج به دنبال ارائه بهترین و متنوعترین بستهبندیها به بازار ایران و جهان هستیم، بستهبندیهایی که پاسخگوی نیاز مشتریان در سرتاسر دنیا باشد و رضایت آنان را جلب نماید. نمایندگان ساریج در برخی کشورها از جمله اسپانیا، آلمان، فرانسه، سوِئد و عمان امکان دستیابی به محصولات ما را در مارکت اروپا و آسیا به سادگی فراهم آوردهاند.

اهداف
اثبات بیهمتایی برند ایرانی در بازار جهانی، ارائه محصولات جدید با فرآوریهای منحصربفرد ساریج، ارائه متنوعترین و باکیفیتترین انواع بستهبندی متناسب با نیاز و رضایت مشتری، تحویل محصول باکیفیت و مطمئن به مشتری با انجام نظارت دقیق، ارائه قیمت مطلوب و معقول با توجه به کیفیت محصول.
ارزشها
اصل اعتماد: ما هیچگاه به دنبال جذب مشتری فراوان نبودهایم، بلکه با تعداد منتخب مشتریهای خود، اعتماد دوطرفه ساختهایم.
کار تیمی: ساریج یک مجموعه است و تمامی افراد مشغول در آن حکم ستون حفظ این برند را دارند.
تعهد: تعهدی که به کیفیت و رعایت انصاف در قیمتها داریم منجر به همکاریهای بلندمدت و مشتریان ثابت و وفادار شده است.
چشماندازها
افزایش تعداد نمایندگیها در سرتاسر دنیا جهت سهولت دسترسی همه مارکتها، همهگیری فرآوریهای منحصربفرد ساریج در مارکتهای اروپایی، ورود به مارکت شرق آسیا، آمریکا و کانادا تا ۵ سال آتی.